Veelgestelde vragen

 

Hoe werkt podiumwagen.nl?

 

Via deze website kunt u eenvoudig en snel uw eigen offerte online maken, een vrijblijvende optie van 7 dagen op een product plaatsen en online bestellen. Om te beginnen vult u de plaats van uw evenement en uw e-mail adres in bij zoek en boek online. Vervolgens klikt u op toon nu prijzen en de prijzen worden direct op uw scherm getoond. Alle getoonde prijzen zijn inclusief transport-, op en afbouw in de door u gekozen plaats voor de door u gekozen periode.

 

Via verzend naar mailadres kunt u de offerte vervolgens eenvoudig naar uw mailadres versturen. U zal deze als PDF bijlage ontvangen. In deze mail vind u tevens een link waarmee u op elk gewenst tijdstip uw offerte online om kan zetten naar een vrijblijvende optie voor 7 dagen of een definitieve reservering. U kunt natuurlijk ook direct een vrijblijvende optie of bestelling plaatsen.

 

Podiumwagen.nl biedt u de mogelijkheid 24 uur per dag, 7 dagen per week online offerte's, opties en bestellingen te plaatsen. Tevens kunt u ten alle tijde beschikbaarheid van het door u gewenste product op de door U gewenste datum opvragen.

 

 

Mijn telefoonnummer *
* verplicht

FAQ

 

1.    Vraag: wat is een offerte?

 

Antwoord: Een offerte is een prijsopgave van de door u gekozen producten voor de door u gekozen periode zonder enige verplichtingen voor u en onder voorbehoud van beschikbaarheid van de gekozen producten.

 

Uw online offerte wordt in de eerste plaats op uw scherm weergegeven en kunt u vervolgens eenvoudig naar uw mailadres verzenden. Een offerte is slechts een prijsopgave, indien u zeker wilt zijn dat het door u gewenste product voor de door u gewenste datum beschikbaar is kunt u kiezen voor een 7 daagse optie.

 

 

2.    Vraag: wat is een optie? 

 

Antwoord: Een optie is een vrijblijvende reservering van de door u gekozen producten voor een periode van 7 dagen. Indien u geen gebruik wenst te maken van de producten worden geen kosten berekend. Na 7 dagen vervalt uw optie en dient u een nieuwe optie te plaatsen of te reserveren.

 

 

3.    Vraag: wat is een reservering?

 

Antwoord: Een reservering is een definitieve bestelling van de door u gekozen producten voor de door u gekozen periode. De betreffende producten staan na het voltooien van de reservering voor u gereserveerd en de benodigde crew en transport is ingepland. Bij een eventuele annulering na reservering worden annuleringskosten in rekening gebracht.

 

 

4.    Vraag: wat is beschikbaarheid?

 

Antwoord: Beschikbaarheid is een momentopname van de beschikbaarheid van de door u gekozen producten voor de door u gekozen periode. Alleen na het plaatsen van een optie (7 dagen) of reservering staan de door u gewenste producten voor u in reservering en kan worden gegarandeerd dat de producten voorradig zijn.  

 

 

5.    Vraag: is transport, op- en afbouw inbegrepen in de prijs?

 

Antwoord: Ja, de getoonde prijzen zijn inclusief transport, op- en afbouw voor de aangegeven locatie. Hierbij wordt uitgegaan dat de op- en afbouw volgens afsgesproken planning verloopt.

 

 

6.    Komen er extra kosten over de weergegeven prijs?

 

Antwoord: Nee, de weergegeven prijs is de berekende prijs voor het product wat U besteld. Extra kosten zijn alleen van toepassing indien er spake is van wachturen, schade aan gehuurde materialen en schoonmaakkosten indien producten erg vervuild achter worden gelaten.